sâmbătă, 27 martie 2010

Na, c-am reușit.....


Am primit mesajul. Desigur nu speram, chiar daca ne doream de mult și cautasem dar nu aflasem pe nicaieri. Nu se mai găsea, dispăruse.  Am intrebat, au ridicat din umeri toți... Da, își aminteau.Și noi ne aminteam și doar povesteam cum era , cum se facea...

Dar, azi am primit mesajul. Un sms : Na, c-am reușit. Plecat împreună cu  frumoasa sa  pe tărâmuri de ape, și lumi de poveste ca să se relaxeze,Andrei sau Andre ( pentru cunoscuti ), a reusit.

Așa ca la întoarcerea sa, dupa ce postul va fi trecut , evenimentele pascale deasemenea si după un tunning culinar care să-i dea o formă apetisantă, plină de adaosuri interne condimentate, fructate si vitaminizante spre desfatarea noastra gustativă, ei bine când va fi ... așa va fi ....:


 Da , o știucă tunată adică umplută, pentru că de mult căutam răpitoarea creatură, și nici cum nu o mai găseam tolănită îmbietor pe patul de gheața din raioanele de specialitate.

Și pentru ca deja se anunța cod galben de precipitații in cavitățile bucale ce citesc aceste rânduri si nu as vrea sa-mi pierd puținii cititori  vă las și vă promit detalii de la festin, povestea capturării ( dacă o vrea șefu sa povestească ) sau mai bine chiar  rețeta de tunning .

3 comentarii: